vrijdag 6 augustus 2010

Niet alles is, wat het lijkt

Wat is een betere manier om de dag te beginnen met een noodle soep met groente en veel pepers erin en gefrituurd brood. Je bent in ieder geval wel gelijk wakker en vol energie.

Ik bleef nog een dag in Shangri-La terwijl de frans canadezen rond een uur of 11 vertrokken naar de volgende bestemming. Erg jammer maar ja zo gaat dat het met reizen. 'S-middags had ik een beetje een dipje. In het hostel was het erg rustig en koud. Ik had van Jonathan gehoord dat de warme kraan helaas niet werkte en had nu echt even zin in een warme douche. Vooral ook omdat het de halve dag regende. Gelukkig werkte de warme kraan met een beetje geduld.

'S-avonds liep ik naar de old town (het oude gedeelte) van Shangri-La, op zoek naar een restaurantje, maar dit was niet te geloven! De old town leek wel op Thamel! Oeh, wat leuk met allemaal winkeltjes en allerlei soorten restaurants die je je maar kon wensen. Vooral na een week met alleen noodles en rijst was ik daar wel aan toe. Ik koos een mooi plekje uit en genoot van me heerlijke maaltijd en me eerste verse jus 'd orange na lange tijd. Soms zijn het de kleine dingetjes die het doen....

Na mijn heerlijke maaltijd kwam ik weer terug op het plein en waren ze bezig met een dansceremonie, iedereen deed mee. Het was erg leuk om te zien hoe enthousiast iedereen mee deed. Van jong naar oud en van local tot toerist en dan snel naar huis voordat het donker wordt.

0 reacties: